nasze realizacje
Case Study
STRATEGIA BIZNESOWA
Dla firmy Imperium Wnętrz z Krakowa wykonaliśmy strategię biznesową wejścia na rynek nieruchomości i wykończeń wnętrz.
Branża
Budownictwo
Meblarstwo
Kategoria
Wykończenia wnętrz
Nieruchmości na rynku wtórnym
STRATEGIA CZYLI JAK WEJŚĆ NA RYNEK I SIĘ NA NIM UTRZYMAĆ
Praktycznie wszystkie rzeczy, które u nas powstają podlegają procesowi, gdyż ich tworzeniu towarzyszy bieg następujących po sobie i powiązanych przyczynowo określonych zmian.
Finalnym produktem dla firmy Imperium Wnętrz było przygotowanie kompleksowej, kilkuletniej strategii biznesowej. Jednak, by ona mogła powstać musieliśmy wykonać wcześniej wiele rutynowych i niestandardowych działań z naszej strony.
Badanie rynku
Dysponujemy własną bazą zdjęć w wysokiej rozdzielczości lub kupujemy je z profesjonalnych stock’ów.
Plan biznesowy
Przed wypuszczeniem pliku do druku zawsze wysyłamy do klienta wizualizację graficzną do akceptacji.
Cele
Na życzenie klienta zmieniamy grafikę, wprowadzamy do niej nowe elementy lub dokonujemy retuszu.
KPI
Umiejętność przygotowania pliku graficznego do druku na szkle to wiedza unikatowa. My ją mamy.
Pierwszy klient już po trzech miesiącach pracy
Wśród takich agencji jak nasza, rzadko można spotkać studio graficzne, które zna się na szkle. To nasz spory atut. Wiemy, jak przygotować pliki graficzne w zależności od rodzaju szkła czy zastosowania dodatków, np. w postaci podświetlanego ledowo nadruku. Mamy też wiedzę jaką technikę druku zastosować w zależności od przeznaczenia finalnego produktu.